ادم در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه: شما می توانید عملکرد کلیه خود را بهبود می یابند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ادم در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه: شما می توانید عملکرد کلیه خود را بهبود می یابندادم در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه: شما می توانید عملکرد کلیه خود را بهبود می یابند

ادم یکی از علائم شایع بیماری مزمن کلیه است، و زمانی که درد و رنج ادم شما هم نگران هستید. پس چه درمان است که مصرف در حال حاضر برای ادم؟ آیا درمان موثر است؟ این مقاله به شما می گوید کنترل ادم در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، عملکرد کلیه باید به طور موثر دوباره بازسازی شد.

چرا شما نیاز به بازگرداندن عملکرد کلیه در CKD مرحله 4؟

همانطور که همه ما می دانیم، عملکرد کلیه های سالم به حذف مایعات اضافی از خون است. در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، کلیه ها به شدت با 15٪ -29٪ از عملکرد کلیه چپ آسیب دیده بودند، چرا که کلیه ممکن است به خوبی کار نکنند. مایع اضافی می تواند به طور موثر با عملکرد پایین کلیه فیلتر کنید. علاوه بر این، آسیب شدید کلیوی نیز می تواند باعث نشت پروتئین در ادرار، که همچنین می تواند به ادم سرب در فضای بافت. بنابراین، ادم در 4 مرحله CKD است که عمدتا توسط آسیب کلیوی شدید و اختلال عملکرد کلیوی ایجاد می شود، به آن نیاز دارد به درمان است که می تواند عملکرد کلیه را بازگرداند.

درمان که می تواند عملکرد کلیه در CKD مرحله 4 بهبود چیست؟

برای بازگرداندن عملکرد کلیه در CKD مرحله 4، درمان طب چینی انتخاب خوبی است چرا که آن را طبیعی تر است و باعث هیچ عوارض جانبی به شما.

در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، کارشناسان ما استفاده از بیش از 30 سال تجربه در برخورد با همه نوع از بیماری های کلیوی، و ساخته شده اند یک روش سیستماتیک مرحله 4 بیماری مزمن کلیه است، که چهار یک درمان.

شامل چهار درمان های اصلی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی، بیماریهای دهان چینی، Maikang مخلوط. این درمانها توابع زیر است:

- رگهای خونی را گشاد و بهبود گردش خون

- حذف مواد زائد از خون و افزایش حجم خون به کلیه ها

- آوردن مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها، که می تواند ظرفیت خود شفا از سلول های ذاتی کلیه تحریک و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده

- تنظیم سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه

از طریق یک درمان سیستمیک CKD مرحله 4 می توان آن را به خوبی کنترل، که می تواند کمک به جلوگیری از پیشرفت بیماری است. هنگامی که کلیه خود را می توانید به خوبی کار، ادم را می توان از ریشه کنترل می شود. اگر شما علاقه مند با درمان ما، یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری های کلیوی هستند، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر آنلاین ما مشورت، شما همچنین می توانید پیام خود را در زیر ترک، ما به شما کمک کند با همه چیز.





:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: